Tuesday, 12 October 2010

Donkey Ears


So today I went and bought this book at Harris for $26.70:


I feel so intellectual. =)

Lotsa stuff to update; no time, no motivation.

Firstly...

Cousin's wedding!!!

Here are a few randoms taken by my bro's EOS 500D. I didn't take any pics myself coz (hate to remind myself of this awfully shameful fact) I do not own a camera.

There. I said it. I do not own a camera.


*Well, unless if you wanted to call that lomo toy of mine a camera...*

Not for long, though. I'm getting the Canon G12 as soon as it launches!!! Gah, when will it EVER launch in Malaysia/Singapore?? Been waiting FOREVER!

Anyways. There you go. Pics. Just a few, not a lot. Sorry. Bro took like hundreds of 'em, but I thought I'd only pick those with me in it, since I'm the one blogging about it.






















Okay, here's a bonus pic for you guys:
On cue, lets all go "AWWW!!"

Gratz to my lovely cousin and my new cousin-brother-in-law!

Did I mention? My bro FINALLY got his very own cellphone. Yes, at the age of 17, his very own cell. Personally, I would call it a bit late, but as long as he's happy not owning a cell phone for the last 17 years of his life, who am I to judge?

His first phone's a HTC Wildfire.

Like wtf, first phone already get smartphone. Lucky him.

So anyways.

WENT TO UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE WITH KEVIN!!!

Reason: 2nd anniversary. =)

Spent $280 on entrance tickets; 2 adult weekend passes at $72 each, and 2 weekend express passes at $68 each.

72 x 2 + 68 x 2 = $280.

Nice.

Express passes weren't that useful anyway, coz most of the rides were only 15 minutes waiting time tops, save for a few popular ones which had insanely long queues, and if not for those godly express passes, we would have stood in queue for over an hour for the water rafting, 50 minutes for *some ride - I don't remember the name*, and another 30 mins for *some other ride*.

But still, paying $68 just to cut 3 long queues (out of like, 20 rides or so?) wasn't really worth it.

On the bright side, there was a special route for express pass holders, and we felt like VIP's, breezing by all those pitiful people who had to stand in queue for, like, ever. I almost could imagine them staring at us lucky express pass holders with begrudging envious eyes.

LOL.

My favorite place was FAR FAR AWAY!! OMG it was like damn fairytale like - kinda romantic too, in it's own way.

Made me love Shrek oh-so-ever-more.

We visited the Talking Donkey, and he married us!! Yes, the Talking Donkey from Far Far Away actually MARRIED US!! YAY!! Donkey wise, WE ARE OFFICIALLY MARRIED!!

He (the donkey) even had us stand in front of the crowd (which clapped and cheered for us *grins*) and asked us the big question, and then Kevin and I had to say "I do", and then the donkey insisted that we kissed, but regrettably, we didn't coz at that time I guess we were kinda shy coz of the crowd.

And then there was this B-boy dance group on one of New York's streets, and they dragged me up as a volunteer for free dancing. =.=

So scary okay.

Luckily I managed to do a few moves, which I personally think it'd do for an amateur. Had always wanted to be a dancer, but never had the courage to do it. AT least this time, I was forced into it, and admittedly, I kinda enjoyed the attention as well.

(Ugly pics of me dancing at the bottom, feel free to scroll down and laugh at them.)

I kinda liked the water rafting ride, too. The end part got some of the people in our boat soaking wet, but fortunately for Kevin and I, we didn't get wet at all. =)

Bought souvenirs too!!! Kevin bought me a pillow from Far Far Away, and I bought him a mug that says "Universal Studios Singapore" on the front.

Enjoyed ourselves to the max!!

Just one thing, I took pics using my lomo.

Awfully bad move.

Lesson to learn: Never, ever, ever bring a toy camera into some place you've paid hundreds to get in, just to snap some crappy shots out of it.

Anyways. Scanned the pics, here they are:




























The pics suck like hell. I swear I will never use a lomo ever again.

P.S.: The donkey ears were a souvenir meant for my cousin, but I took the liberty of wearing them first. Heck, how many times do you get to wear a pair of donkey ears without getting weird stares?

2 comments:

sw said...

confirm G12 already? hehe
btw, you can step into DSLR world with the price of G12~ consider! xD

raedarling said...

aiks....dslr so heavy......

haihhh but after talking to u on msn last nite... kena influenced by u ady...toying with the idea of getting a dslr...but...

SO HEAVY!!! >.<

if im a guy confirm i get dslr d lo. lol